BIOTOOL-CHF: AISC – APS Italian Association of Heart Failure Patients and Cardiovascular Prevention Joins European Project

A groundbreaking initiative in heart failure treatment is underway with the launch of the European project "BIOmarker based diagnostic TOOLkit to personalize pharmacological approaches in congestive heart failure." Spearheaded by the European Commission, this project, commencing on January 29th in Bologna, aims to revolutionize heart failure management over its five-year duration, supported by a global budget exceeding 9.6 million euros.
click here to download
Immagine2

AISC APS - Associazione Italiana Scompensati Cardiaci Associazione di Promozione sociale

Sede legale: Viale Luca Gaurico, 9/11 - 00143 Roma